Comrade...

Tuesday 24 April 2012

I'm In The New World

Salam Pekenalan

Niat nak buat blog ni dah lama aku simpan just xde mase je nk buat..hehehe. So, ni lah blog aku.Sorry kalau blog ni xmenarik sgt,sbb aku still belajar lg hehe al-maklum la aku ni Newb (<---ejaan sebenar NooB. Aku try improve la skit nanti kn.  Nama blog ni ART@uRusz_OP, kalau ada yg tertanye2 apa benda OP 2, kejadahnye Taurusz2 bagai (kalau ada yang tanyelah). OP tu stand for Opinion. so blog aku ni mybe akan ketengahkan beberapa pendapat dan pendangan aku tentang something disamping menceritakan kisah hidup aku kat sini. so kalau ada yg xsuke pendapat aku terpulanglah. setiap org ada pendapat masing2. Jadi pengenalan diri, aku Azwan Azhari, still stdy lg kat UPM. Nama pendek ada banyak, aku xtau knapa tp ramai je yg ske bg nick name kt aku. Antaranya Pakman,Mambo,Mambong n nama yg paling epik skali Wanken haha tp aku prefer org panggil aku Wan je, membe2 rapat je panggil aku mambo. Umur baru je masuk 20,jangan tertipu dengan penampilan luar sbb ramai anggap umur aku 23 above =,= So 2 je utk kali ni. just sebagai pengenalan diri. aku akan post lagi entry2 yg dr dulu aku nk abadikan dalam blog.. trimax 

No comments:

Post a Comment