Comrade...

Monday 24 September 2012

Aku dan Teater


Permulaan semester aku kali ni agak menarik, starting2 je dh dapat job jd crew utk team Teater Selangor, wakil selangor pergi Festival teater Malaysia plak.. semuanya credit pada Kak Milyana Arshad dan Qadry Basri sbb bg peluang. By the way, aku diberi kepercayaan untuk jaga lighting.. perghh!! kejadahnya aku nak buat.. aku bkn expert pun nk jaga lighting bagai.. Tapi rilek je, aku cpat adapt so dalam amsa lebih kurang 2 minggu aku dah master psal lighting haha.. kite orang menetap kat Hotel Grand Continental (ntah betul ke tak aku eja     -____-) So bersama dengan 7 tukang buai (sila rujuk gambar) kami memulakan perjuangan pertama dipentas Festival Teater Malaysia bersama 6 buah negeri yang lain. 

Senarai ceritera yang dibawa oleh negeri yang bertanding :

                                         Selangor : Buai
                                         Sabah     : Mencari Rika
                                         Kedah     : Pelantaq
                                         Penang   : Perhiasan Kaca
                                         Pahang   : Kebayan
                                         Johor       : Janin

Semoga segalanya dipermudahkan ..

No comments:

Post a Comment