Comrade...

Saturday 19 January 2013

Kawan Jadi Lawan, Lawan Jadi Teman

Salam..

Aku rasa pasti ramai yg pernah  lalui perkara-perkara macam member tikam belakang, orang yg kita tak suka tolong kita masa susah dan banyak lagi. Aku just nk share yg benda ni common.

Dunia ni macam-macam boleh jadi, sama macam yg aku pernah exprience. Zaman-zaman sekolah dulu, lagi2 dak-dak skolah asrama. nak tunjuk siapa taiko, nak bgtahu kau hebat hehe. Aku ada kawan-kawan mcm ni, but guess what.. benda-benda macam tu yg kuat kn friendship aku ngan membe2 aku.

Geng2 92 Degrees seriously aku rindu korg semua haha.

Membe2 macam Acap, mat, Jay2, Zamir semua aku pernah je gaduh besar dgn dye org. haha Jiwa muda semua nk balun, tp skang semua tu yg buat aku sayang dekat kawan-kawan aku. Belajar kenal erti hidup sama-sama, dr umur setahun jagung smpai dah besar panjang mcm ni. Kita belajar kenal erti hidup sama-sama. even masing2 kepala gila. Langgar semua benda haha.

kat U skang ni pun aku jumpa ramai je membe2 baru, tapi aku xpernah lupa korg. Just kadang2 sibuk skit xdpt nk spend ngan korg haha Tapi kt U len dok. Kau knal org luaran je, hati budi kau blum knal. Masing2 tnjuk dewa tapi bile ad masalah baru tnjuk topeng betul.

Aku xtau la mybe aku terlalu baik ke cne haha.. but no worries la, bnda ni la buat semua orang jadi matang.

     " Kalau kau tak rasa jatuh, kau takkan rasa enaknya berdiri"

Kalau kau tak rasa kna tikam kt belakang, kau takkan belajar cara kenali orang. kau akan fikir kau bagus dan semua orang sampah. Aku bersyukur aku bkn kategori itu. Aku bersyukur sbb aku pernah rasa jatuh smpai tersungkur. Rasa di ketepikan oleh kawan-kawan, rasa di bantu oleh orang yang aku tak expect akan jadi seorang kawan.

those in 92 Degrees, thanx sbb korg tnjukkan aku apa erti hidup sebenar. kalau nk mention kawan-kawan yg aku nk ucap terima kasih byk sgt, antaranya Acap, Mat, Jay, Zamir, Afiq, Zuley, Bulat, Takip, Ramos, Imran, Hakim, Alep, Azri and ramai lagi. thanx bro. Ada masa kita lepak sama2 hehe. Wassalam


Zaman Kawad

Raya Haji kt skola haha
Saja amik gmbr kt kapal time dinner kelas

Dak2 gile pkai spek mlm2 haha

Member2 gila : Dari Kiri Acap, Aku, Afiq, Alep n Nidzam

Ni geng2 taiko perempuan kt skola haha

No comments:

Post a Comment